שאל את הרב

רבע לשבע

חדשות כיפה רבני כושרות 25/05/14 20:05 כה באייר התשעד

שאלה

שלום וברכה!

ראיתי בתשובתכם (מלפני כשנתיים) שרמת כשרותו של שוקולד רבע לשבע היא רמת מהדרין. לאחרונה שמעתי ת"ח שאומר שאין זו רמת מהדרין.

שאלתי היא, האם חל איזשהו שינוי ברמת הכשרות או שתשובתכם בעינה עומדת?

בנוסף האם יש איזשהו כלל ביחס לרמת הכשרות של שאר מוצרי עלית שהם חלב ישראל ואינם בהשגחת העדה החרדית?

!תודה רבה

תשובה

זו אותה שאלה.
http://www.kosharot.co.il/ask_show.asp?id=296251
אפשר לבקש מהרב שאמר כך שידבר עם המשגיח של המפעל על רמת הכשרות של המוצרים שהם OU חלה ישראל אבל לא "מגדים".

כתבות נוספות