שאלה
הרב שרלו שלום,
אחותי נשואה כ18 שנה גרה ברעננה והם נחשבים זוג מעורב. היא דתייה ובעלה מכבד אותה... לאחרונה עלו קשיים בנושא טהרת המשפחה ועוד... ניסיתי להפנות אותה לרב של היישוב אצלינו אך הוא אמר שמכיוון שהדבר מצריך רב שילווה אותה מקרוב ויכיר את כל הסיפור ואלי גם את שני בני הזוג, מוטב לפנות לרב ברעננה ובפרט אליך.
האם אפשר שאחותי תקבע איתך פגישה לשיחה? האם הרב יוכל ללוות אותה במצבים המורכבים בהם היא נתקלת? אם כן, כיצד ניתן ליצור איתך קשר?
תודה, סנדי.
תשובה
שלום וברכה
אני מבין היטב את הצורך.
אלא שהגעתי למצב בו אני מקבל על עצמי דברים שאני לא עומד בהם. זה מטריד אותי מאוד, ואני מחויב שלא לקבל על עצמי דברים חדשים, שלוקחים די הרבה זמן.
אני מוכן לפגישה חד פעמית, אולם לצערי הגדול איני יכול ללוות בצורה מתמדת את הזוג, ועל כן כדאי לפנות למישהו אחר.
כל טוב