שאלה
שלום רב
פרסמתם עדכון כשרון לגבי החברות המומלצות לירקות ללא חרקים. כתוב שגם נבדקו שאריות חומרי הריסוס, אך לא מפורסמות התוצאות, האם אכן אין שאריות ריסוס?
חשוב לדעת ולפרסם הרי חמירא סכנתא מאיסורא.
תשובה
כל הפירות וירקות הרגילים בארץ מרוססים.
ויש תקן של משרד הבריאות גבי שאיריות ריסוס. כל המומלצים עמדו בדרישות התקן