שאלה
שלום,
בעלי ואני עוברים טיפולי פוריות ובבדיקת אולטרסאונד האחרונה גילו שיש לי ציסטות בשחלות.
ביום שישי האחרון בבוקר עשיתי בדיקת הפסק טהרה ומאז נקי לגמרי.
אתמול היו לי כאבים עזים (שאני יודעת שהם נובעים מהציסטה) ולאחר מכן בניגוב ההפרשה היתה בצבע כתום בהיר מאוד וכתם ממש קטן אדום בהיר. אני חושבת שזו ציסטה שהתפוצצה.
לאחר מכן כבר חזר להיות נקי לגמרי, גם בבדיקה פנימית שעשיתי שעה לאחר מכן.
חשוב לציין שהטישו לא היה לבן (ורוד)
האם אני צריכה להתחיל את הספירה מחדש?
תודה,
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
את יכולה להמשיך.
רפואה שלמה ובהצלחה
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
כפר דרום אשקלון