שאלה
שלום וברכה, אכלתי מעץ תות של שכן ובאישורו כמובן 3 תותי עץ קטנים בדרך הבאה: קטפתי ואכלתי, קטפתי ואכלתי וכו׳ - האם זה תקין להלכה או שהייתי צריכה להפריש תו״מ בגלל שאכלתי יותר מאחד? תודה רבה! שנית
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
אכילת אחד אחד תחת העץ אפשר בלי הפרשת תרו"מ. (אינני מתיחס לחרקים בעץ תות).
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
כפר דרום אשקלון