שאלה
שלום לרב.
אם אני הולך בשדה, ויש מטע עם פירות, האם מותר לקטוף מן הפרי ולאכול במקום?
האם התשובה תלוייה בשאלה אם היה כבר קטיף של בעל המטע, אם לאו?
תודה ושבת שלום.
תשובה
שלום לך
ברור שאסור.
הפרי שייך לבעל המטע והוא רשאי בכל עת לקטוף אותו או להרשות לאחרים להכנס ולקטוף תמורת תשלום.
בברכה דוד לוי
098987548