שאלה
קיבלנו על מפתן דלתנו פרסומת לאחת מחברות המזון בצורת ברכת המזון. הדף היה גדול וצבעוני, ומרגע שמצאנו אותו בדלת רק חשבנו איך נפטרים מזה.
בסופו של דבר הפרסומת הוכנסה אחר כבוד לשקית ונזרקה לפח.
האם הייתי מחויב לשלוח אותה לגניזה דווקא וטעות היא שזרקתי אותה לפח?
תודה
תשובה
שלום לך ותזכה למצוות,
אני חושב שצריך להתלונן לחברה שהמוצר שלה מפורסם בדרך ביזיון כזו.
אם למוצרי מזון אלו ניתנת כשרות, רצוי לידע את נותן הכשרות שכך נזרקים דברי ברכת המזון על מפתן הבית.
רצוי להמנע לפחות במשך כמה חודשים מקנית מוצרי אותה חברה ולהודיע להם על כך
בברכה ובהצלחה דוד לוי
098987548