שאל את הרב

הגומל

חדשות כיפה הרב מוטי דשא 15/05/14 08:29 טו באייר התשעד

שאלה

שלום כבוד הרב,

אמש חזרתי לביתי מהשירות הלאומי, ובעודי הולכת במדרכה לצד הכביש, מטר ממני ממש כמעט ארעה התנגשות חזקה בין כלי רכב שאולי ייתכן ח"ו שהייתי נפגעת מהקירבה. לא נבהלתי, ההפך, הרגשתי מן ביטחון, חשתי שה' שומר עלי.. אז המשכתי כרגיל. האם עליי לברך הגומל במקרה כזה?

תשובה

לא, אין מברכים הגומל על תאונה שכמעט ארעה לידך.

כתבות נוספות