שאלה
שלם כבוד הרב.
אני כרגע בשנת האבל (בשלושים) ,רציתי לשאול האם מותר לשחק במחשב . זה בשביל לנקות את הראש
תודה רבה
ניר
תשובה
מותר.
שלם כבוד הרב.
אני כרגע בשנת האבל (בשלושים) ,רציתי לשאול האם מותר לשחק במחשב . זה בשביל לנקות את הראש
תודה רבה
ניר
מותר.
כתבות נוספות