שאלה
האם יש מניעה בעריכת אזכרה משותפת לשני נפטרים שנפטרו באותו יום בשנים שונות. המדובר בשני גיסות שנפטרו באותו יום ויש רצון לכבד את שני הנפטרות. האם שייך לערוך אזכרה משותפת או ש"אין מערבים שמחה בשמחה" ויש לערוך לכל אחת בנפרד.
תשובה
שלום לכם,
אין מניעה, העיקר להוסיף בלימוד תורה
דוד לוי
098987548