שאלה
שלום רב,
שאלה בעיניין טהרה:
אני ביום הרביעי ל7 נקיים, עם התקן.
הרב שלי פסק לי לבצע בדיקות ביום הראשון וביום השביעי .
הוא גם אמר למנוע מלהסתכל על הנייר בעת הניגוב וכ'ו.
היום בטעות הסתכלתי וראיתי על הנייר טואלט בעת הניגוב הפרשה ורודה כזאת.
אציין כי התחתונית הייתה נקיה .
אשמח לקבל תשובה כיצד עליי לנהוג?
תודה מראש.
תשובה
בסד
שלום ברכת ד
נראה שאפשר להקל. אבל יש לשאול את הרב שאתם עומדים עמו בקשר.
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ