שאל את הרב

טהרה

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 13/05/14 11:09 יג באייר התשעד

שאלה

שלום רב,

שאלה בעיניין טהרה:

אני ביום הרביעי ל7 נקיים, עם התקן.

הרב שלי פסק לי לבצע בדיקות ביום הראשון וביום השביעי .

הוא גם אמר למנוע מלהסתכל על הנייר בעת הניגוב וכ'ו.

היום בטעות הסתכלתי וראיתי על הנייר טואלט בעת הניגוב הפרשה ורודה כזאת.

אציין כי התחתונית הייתה נקיה .

אשמח לקבל תשובה כיצד עליי לנהוג?

תודה מראש.

תשובה

בסד
שלום ברכת ד

נראה שאפשר להקל. אבל יש לשאול את הרב שאתם עומדים עמו בקשר.

יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ

כתבות נוספות