שאלה
שלום, למה אנחנו כל הזמן מנסים להבין ולומדים על דרכי הטבע, ה' יכול לשנות את המציאות והוא שולט בהכל?
תשובה
שלום לך
שאלת שאלה יפהפייה. מלאת אמונה, איזה כיף לקבל שאלה כזו
התשובה היא שהקב״ה אמנם יכול לשנות את המציאות אבל הוא אינו חפץ בכך. הקב״ה רוצה להנהיג את העולם בדרך הטבע.
זה לא במקרה חלילה אלא משום שהקב״ה רוצה שנעסוק בתיקון העולם מבחינה רוחנית. אם לא נכיר את החוקים של העולם לא נוכל לתקן אותו כמו שצריך. כמובן זה לא אומר שכל אחד צריך להיות מדען דגול אבל באופן כללי בודאי שיש חשיבות להכיר את חוקי הטבע
ברכה והצלחה
טוביה
tsbias1@gmail.com