שאלה
כבוד הרב שלום,
אני מפריש מעשר, אבל אני לא יודע אם אני עושה זאת
נכון, אני נותן כל 3-4 חודשים, ולא כל חודש, האם יש
עם זה בעיה? אם כן האם מותר לתת 3 חודשים
קדימה?, תודה
תשובה
שלום לך
זה בסדר גמור.
יהי רצון שתזכה להתעשר
בברכה דוד לוי
כבוד הרב שלום,
אני מפריש מעשר, אבל אני לא יודע אם אני עושה זאת
נכון, אני נותן כל 3-4 חודשים, ולא כל חודש, האם יש
עם זה בעיה? אם כן האם מותר לתת 3 חודשים
קדימה?, תודה
שלום לך
זה בסדר גמור.
יהי רצון שתזכה להתעשר
בברכה דוד לוי
כתבות נוספות