שאל את הרב

מעשר

חדשות כיפה הרב דוד לוי 08/05/14 04:56 ח באייר התשעד

שאלה

כבוד הרב שלום,

אני מפריש מעשר, אבל אני לא יודע אם אני עושה זאת

נכון, אני נותן כל 3-4 חודשים, ולא כל חודש, האם יש

עם זה בעיה? אם כן האם מותר לתת 3 חודשים

קדימה?, תודה

תשובה

שלום לך

זה בסדר גמור.

יהי רצון שתזכה להתעשר

בברכה דוד לוי

כתבות נוספות