שאלה
שלום, הסימולטור יפה מאד.
שאלה שלא מצאתי ונתקלתי בה לאחרונה- בישלתי אפונה בסיר ובתום ולקראת סוף הבישול מצאתי בתוכו זבוב שלם מת.
מה דינו של התבשיל לאחר שהוצא ממנו הזבוב? (האם יש חשש שנתפרק אחד האיברים ונשאר בתבשיל, האם התבשיל נאסר במקרה כזה?)
תודה רבה
תשובה
תשובה
כל עוד שלא היו 3 חרקים בתבשיל ניתן להוציא את הזבוב ולאכול את התבשיל. ואף אם נתפרק אחד האברים עדיין מותר כי הוא התערבב והתבטל עם שאר ותבשיל. (רק חרק שלם לא מתבטל)