שאלה
שלום,
ידוע שבחודש ניסן לא עולים לבית העלמין.
ברצוני לדעת אם היום כ"ט בניסן- ערב ר"ח ניתן כבר לעלות לבית העלמין.
תודה
תשובה
שלום וברכה
יש הכך מנהגים שונים.
נראה לי שהדבר הנכון הוא לא לעלות, גם בשל ראש חודש וגם בשל חודש ניסן. אולם כאמור- כל אחד לפי מנהג משפחתו.
כל טוב ונחמה