שאל את הרב

מעשרות

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 29/04/14 08:29 כט בניסן התשעד

שאלה

כבוד הרב שלום רב,

אני ובעלי מעשרים מדי חודש, ישנו פתגם שאומר עניי ערך קודמים לכל, לכן אנחנו מעשרים למשפחה שלנו.

האחים של בעלי חרדים וההורים שלו שומרי שבת ומצוות,

כל הזמן אנו תורמים להורים ולאחים של בעלי...

אחות של אמא שלי במצב כלכלי מאוד גרוע אבל היא לא שומרת מצוות ולא דתייה, בעלי טוען כי צריך לעזור ולעשר רק למי ששומר מצוות ולכן אנו מעשרים רק למשפחתו, האם זה נכון לעשות כך או שגם אני יכולה לעזור למשפחתי אפילו שהיא לא שומרת מצוות?

תשובה

שלום וברכה

בוודאי שיש לעזור לכל בני המשפחה, גם אם הם לא שומרים תורה ומצוות. החובות מוטלות עלייך בדיוק כפי שהן מוטלות על בעלך.
ותגיעו להסכמה.


כל טוב

כתבות נוספות