שאלה
שלום רב,
בקרוב בעזרת השם תיוולד לנו תינוקת והתחברנו לשם אגם
רצינו לדעת אם יש בעיה עם השם הזה. תודה מראש על התשובה.
תשובה
בס"ד
שלום וברכה
ברכתי שהלידה תעבור בשלום מתוך שמחה ובריאות. השם יתכן. אני מציע שתחכו עם השם עד אחר הלידה, פעמים מהלך הלידה מביא איתו הכרות חדשות, כגון הרצון להודות לקב"ה על הלידה, או דברים כאלו, ועל כן כדאי להחליט על שם לאחר הלידה.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
כפר דרום אשקלון