שאל את הרב

לשבת שבעה

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 27/04/14 19:48 כז בניסן התשעד

שאלה

דוד שלי נפטר אתמול כ'ו בניסן, והיום כז בניסן נקבר, שאלתי היא שאנחנו מבולבלים,כי חלק אומרים שלא יושבים שבעה בחודש ניסן,האם השבעה מתבטלת?והאם רק בחודש ניסן ומתחילים לשבת בחודש אייר?

תודה מראש

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'

יושבים שבעה בניסן וכן בר"ח.


בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
כפר דרום אשקלון

כתבות נוספות