שאל את הרב

סעודה שלישית

חדשות כיפה הרב דוד לוי 27/04/14 00:10 כז בניסן התשעד

שאלה

בס"ד

שלום כבוד הרב,

האם יש עניין לאכול דג בסעודה שלישית או שאין עניין כזה?

תודה רבה

תשובה

שלום לך

יש ענין לאכול דג בשבת (עיין בגמרא מסכת שבת דף קיח ?)

אני משער שרבים נוהגים כך אך אין זו חובה ומי שמתארח (כולל אצל הוריו) ינהג כפי שהם נוהגים ולא יכביד בשאלות וכד'

בברכת תזכו לשנים רבות
דוד לוי
098987548

כתבות נוספות