שאלה
נשאר לנו בבית בקבוק וויסקי ששכחנו למכור אותו לפני פסח ועמד בבית במשך כל החג.
מה הדין במקרה כזהה? האם מותר לשתות מזה?
תודה!
תשובה
שלום לכם
ויסקי הוא לפי ידעתי חמץ גמור ולכן אסור בהנאה
למעשה -
יש לשפוך את הויסקי למערכת הביוב
אסור לא לשתות אותו ולא לתת אותו לנכרי ולא לבעל חיים וכד'
תזכו לשנים רבות נעימות וטובות
דוד לוי
098987548