שאל את הרב

בר מצווה

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 25/04/14 11:36 כה בניסן התשעד

שאלה

בס"ד

שלום רב

בני נולד ב ו' בתמוז תשס"א

אמור בעז"ה לחגוג בר מצווה ביום ששי ה 04 ביולי

השאלה: האם יכול לעלות לתורה ולהניח תפילין ב יום חמישי 03 ביולי? ושבת ב ז' בתמוז 05 ביולי פרשת בלק?

השם ישמור אתכם

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'

בשבת יעלה לתורה ויברך בשמחה על שזכה להיות חלק מעם ישראל. ביום ה' שלא יעלה.

בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
כפר דרום אשקלון

כתבות נוספות