שאלה
שלום לרב.
בעלי הרים אתמול אדנית אצלנו בבית וגילינו שיש שם יונה עם 2 ביצים קטנות.
היונה עפה מעצמה. מה עלינו לעשות עם הביצים באופן כזה שלא ייגרם צער בעלי חיים?
ראינו שהיונה חזרה לחפש את הקן/הביצים.
יש עניין אולי להוציא את הביצים החוצה על האדנית למעלה כדי שהיונה תראה אותם ותיקח אותם איתה לקן אחר?
תודה רבה!!
תשובה
שלום וברכה
מצוות שילוח הקן אינה מחייבת אתכם דבר נוסף.
מצד המידות הטובות צריך לבחון האם יש בידכם לאפשר לציפור לקנן. אם כן - מה טוב. אם לא - אין מה לעשות.
כל טוב ויישר כוח