שאל את הרב

בצל

חדשות כיפה רבני כושרות 23/04/14 19:31 כג בניסן התשעד

שאלה

בס"ד

לכבוד הרב שלום רב!

בזמן האחרון כמעט רוב הבצלים היבשים יש בתוכם בצל ירוק שיוצא אפילו מחוץ לבצל..

האם זה נקרא שהבצל סגור הרמטי ואין צורך לשטוף גלד גלד?

ואם שיש מקרים בהם אני שוטפת גלד גלד כי אני בספק על אטימות וטריות הבצל ,האם הבצל הירוק מבפנים הוא עם חרקים ולכן צריך לזרוק את כל האיזור הירוק הפנימי כי הרי זה לא גידול מבוקר(כמו שמקפידים לקנות בצל ירוק של גוש קטיף...)

תודה רבה!

תשובה

בבצל ירוק לא להשתמש אא"כ אתם יודעים כיצד לבדוק אותו.
בצל שצמח אינו בצל סגור וראוי ונכון לשטוף גלד גלד תחת זרם חזק של מים

כתבות נוספות