שאל את הרב

להשתחרר מאדם אחר

הרב דני ארגמן הרב דני ארגמן 20/04/14 05:35 כ בניסן התשעד

שאלה

שלום רב.

לאחרונה, נפל לי הבנה כי אני שחקן, עוטה מסכה, משקר לעצמי, משקר לסביבתי.

כמובן שזה כבר צעד , אבל עכשיו אני טרוד בים של שאלות עמוקות ביחס לעצמי (בעוד חודש אני משתחרר ושאלות על מה הלאה וזה רק קצה המזלג). אך ביתר שאת וזהו בעצם עיקר כתיבתי כאן, היא העובדה שהבנתי שאני לא מצליח ״להשתחרר״ מהערצה לבת מסויימת. לפני כשנה היתה לנו תקופה ששירתנו יחד כמה חודשים והיינו חברים מאוד טובים אך לא יותר מזה.ומאז היא יצאה לקצונה ודרכינו נפרדו. לאחרונה התחלנו שוב להיות טיפה בקשר אך לעיתים רחוקות. אפשר להגיד שבזמן ששירתנו יחד הייתי ״ דלוק״ עליה, ותמיד חיפשתי קירבה (שלא נענתה). חשבתי שעם הזמן הרגשות שלי אליה התפוגגו, אך למעשה גיליתי שלא, אם אני רואה אותה אז אני ״נדלק״ או רואה תמונה או סתם סטטוס שהיא העלתה .

אני ממש מנסה להשתחרר מזה אני רוצה להתקדם הלאה בחיים אבל אני ממש לא מצליח. אני רוצה להישאר ידיד שלה אבל המצב הנוכחי הוא מאוד לא בריא.

תכלס, אין לי מושג אפילו אם זה הפורום הנכון ואני מרגיש כמו איזה תיכוניסט(לא שאני מזלזל חלילה) אבל זה הדבר היחיד שעלה לי לראש.

תודה

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

ב"ה,

שלום וברכה,

אם אתה רוצה שהרגש לא יטלטל אותך ויקח אותך למקומות שאינך רוצה, אתה צריך לנתק כל קשר עם הבחורה, כולל מחיקת מספרי טלפון קשר מייל או פייסבוק, כך עם הזמן הרגש ילך וידעך, ותוכל להפתח לקשר אחר רציני.

כל פעם שאתה רואה תמונה או סטטוס שלה זה מבעיר בך מחדש את הרגש, כמו מדורה שמנסים לכבות אותה ומידי פעם שופכים מעט נוזל דליק, תרתי משמע...

ובכלל קשר צריך להבנות לא מתוך הידלקות והערצה כי כך אי אפשר לברר דברים לאשורם, הולכים אחרי האור מסנוור ואת ההחלטות הלא נכונות מגלים אחר שכל האורות נכבים.

בברכה,

דני ארגמן

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות