שאלה
שלום,
יש לי עץ דוגדגנים שהניב כ-50 דובדבנים שברצוני לקטוף.
איך עלי לנהוג בעניין ההפרשות תרומות ומעשרות הלכה למעשה נכון להיום ?
תודה ומועדים לשמחה
תשובה
http://www.toraland.org.il/סרטים/המצוות-התלויות-בארץ/תרומות-ומעשרות/הפרשת-תרומות-ומעשרות.aspx#.U2-IOPl_uSo