שאל את הרב

כרוב מגידול רגיל

חדשות כיפה רבני כושרות 17/04/14 22:21 יז בניסן התשעד

שאלה

שלום לכבוד הרב ראיתי באתר קדושים תהיו על הלכות תולעים- ע"פ ש"ע יו"ד סימן פד ונו"כ. שאם רוצים להשתמש בכרוב מגידול רגיל לבישול ולמילוי אחד השלבים הוא להקפיא למשך 48 שעות לפחות. ואם רוצים להשתמש בכרוב מגידול רגיל להכנת סלט שלב ההקפאה לא קיים. השאלה שלי : מה ההבדל בין הכרוב שרוצים להשתמש בו לבישול שאותו צריך להקפיא לבין הכרוב שרוצים אותו לסלט שאותו לא צריך להקפיא ? תודה רבה.

תשובה

ראוי ונכון לפנות לאתר שפרסם את ההנחיות הללו. אנו לא פרסמנו כך ולכן אנו איננו הכתובת הנכונה לשאלך.

כתבות נוספות