שאלה
שלום לרב! האם לפי האשכנזים מותר לנשים להסתפר בספירת העומר?
אמא שלי לא נשואה, והולכת בלי כיסוי ראש, ויש לה תסרוקת קצרה מסוימת שקשה לה לא לגזור קצוות כמה ימים, אחרת זה צומח לכל מיני כיוונים ומפריע מאד
האם מותר לה לגזור קצוות בחודשים האלה?
תודה רבה! מועדים לשמחה
תשובה
שלום וברכה
אם מדובר בתספורת כדי להסיר גנות - מותר.
אם כדי להתייפות - אסור.
וההכרעה אם זה כך או כך - מסורה לאמא שלך.
כל טוב וחג שמח