שאלה
האם בתוסף מזון עלי לבחור omega 3 בעל הכשר (שמבוסס על ג׳לטין כשר), או שגם אחד המבוסס על ג׳לטין מן החי ( בשר לא כשר) יחשב לכשר, היות והג׳לטין אין שום רטיבות?
תודה
תשובה
בס"ד
מועדים לשמחה
לכתחילה יש לקחת רק כשר.
חג כשר ושמח
יהודה הלוי עמיחי