שאל את הרב

אתר חופש - דחוף!!

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 25/06/03 08:24 כה בסיון התשסג

שאלה

בס"ד

שלום וברכה

כבוד הרב! (אני בן 19)

ישנו אתר הנקרא "חופש" (אולי הרב שמע עליו) אותו הקימו אנשים מבוגרים כופרים לגמרי ואתאיסטים.

לצערי, האתר אהוב ביותר על הציבור החילוני, ונכנסים אליו אנשים רבים מאוד וקוראים את דבריו.

האתר מסית נגד הדת, ומזלזל בצורה בלתי רגילה באמונה בה' ובתורתו... הוא מנסה כביכול להביא ראיות מתוך הדת עצמה על האי-מוסריות שבה ועל הכיעור שיש בה. זה מאוד הפריע לי, לכן כתבתי להם מכתב בו הסברתי להם שאינם יכולים לזלזל בדבר שלא למדו באופן מעמיק וממילא אינם מכירים אותו מספיק, שיתנו כבוד מינימלי לפחות ושיפסיקו אם ההסתה החריפה הזו נגד הדת, כאשר אינם בעצם יודעים מהי, כי אם היו יודעים בטוחני שיחסם היה שונה...

לדעתי,הדבר חשוב מאוד מאוד, מכיוון שאם הם יפסיקו בזלזול ובכפירה הנוראית שבאתר, חילוניים רבים יחסכו מעצמם שנאה נוראית לדת ולדתיים, ואת המחשבה שהדת הוא שטות מוחלטת.

במילים אחרות- החילוניים יתקרבו יותר לאמונה (או לפחות לא יתרחקו ממנה).

אני לא יודע מאיפה להתחיל. מה כבוד הרב מציע לי לענות על כך??

ובכלל מה לכתוב לאתר בכדי שיפסיקו עם יחסם הנוראי והשפעתם הרבה נגד הדת??

תודה רבה רבה מראש!!

תשובה

בס"ד

יש נתון אחד חשוב שיכול לשנות את כל יחסך לאתר הזה ולאתרים אחרים שפועלים למען אותה מטרה.

יכול להיות שאת האירגונים הללו מפעילים אנשים תמימים, ויכול להיות שמדובר שסתם אנשים מתוסכלים ששונאים את עמם ואת דתם. אבל יש גורמים שמממנים את האירגונים שמעודדים יציאה בשאלה בישראל. אלה "שונאי ישראל" שרוצים להרוס את המדינה ולא יכולים, ולכן הם מנסים להרוס את חוסנה של החברה היהודית.

כל הגורמים הנוצרים המסיונרים שבמשך מאות ואלפי שנים ניסו לפגוע ביהודים דרך הרוח, לא יכולים לפעול היום בתוך החברה הישראלית עם גלימות של כמרים - הם יודעים כי הם יזרקו מכל חלון אפשרי, ובצדק. החברה היהודית סולדת מהכנסיה ומשלוחיה מאז השואה הנוראה שבה נטבחו מליונים בחסות הצלב.

כל אותה מערכת שפעלה מאות שנים לא הפסיקה את פעולתה. המסיונרים לא חזרו בתשובה. הם ממשיכים לפעול. הם פועלים רק בדרכים אחרות. אחת מהם היא לעודד צעירים יהודים לצאת בשאלה. לעזוב את היהדות.

זכור נא כי המסיון שמשופע בכספים רבים כל כך (חלקם יהודים שנשדדו) תמיד חיפש וממשיך לחפש כל דרך לשבור את רוחנו. כשאין לו אפשרות לפעול בצורה ישירה הוא
מממן גופים יהודים חלושי רוח וקטני אמונה ונותן להם כספים לרוב על מנת לרסק אותנו מבפנים.

לצערינו היו מאז ומעולם אנשים שמכרו את נפשם לכוחות השחור הנורא, לפעמים זה מתוך תמימות - הם לא ידעו מי עומד מאחרי התרומות שמגיעות אליהם. לפעמים זה מתוך חולשה - הם יודעים ממי הם מקבלים את הכסף ומוותרים לעצמם כי "זה רק כסף". אבל בסוף הם משתעבדים, ואינם יכולים להשתחרר.

כל הפעולה הזאת כדאית להם. הם מגייסים לעצמם את טובי הפסיכולוגים על מנת לשכנע את הצעירים היהודים לעזוב את היהדות ואת התורה ואחר כך לעזוב את הארץ ואת המדינה וכך להחליש אותה מבפנים.

******

אני מספר לך את כל זה על מנת שלא תטעה לחשוב כי אתה יכול באמצעים של אמת לשכנע אותם. חבל לך על הזמן!!
אע"פ שהם משוחחים אתך בצ'ט או בטלפון ומנסים להראות לך כאילו זו שיחה פתוחה וחופשית. אל תתפתה - זה משחק מכור!!

כמה וכמה פעמים נתקלתי בהם וראיתי את שיטות העבודה שלהם. נתקלתי בכמויות אדירות של הכסף הרע שמגיע בעטיפות שונות של מוסדות "מוסר והומניות" מאותו מין וסוג.

תמיד תמיד תמצא שיש קשר בין האירוגנים התומכים בהם ובין האירגונים שתומכים בטרור הערבי ישירות או עקיפות. באותו כסף מממנים אירגונים של יציאה בשאלה ואירגונים של שונאי ישראל.

לכן חביבי. חבל לך על הזמן. אם תשכנע את מי שהזדהה כ"צעירה" בנכונות היהדות - הוא יפסיד את המשכורות היפה שהוא מקבל משם, והוא לא יעשה את זה.
אני יודע שזה נשמע "נורא" כל כך כיון שהיא הציגה את עצמה כבחורה אידיאליסטית ופתוחה לשמוע. אבל אי אפשר לראות את הכותב ואולי מדובר בבחור או מבוגר שאמרו לו להציג את עצמו כבחורה צעירה על מנת להוריד נוגדנים.

לא מדובר ב"חופש" כלל. מדובר בנסיון לשעבד אותנו לתרבות סרק של עמים אחרים שניסו להשמיד אותנו רוחנית ללא הצלחה ומנסים היום לעשות זאת באמצעים יותר מתוחכמים.

******

הדברים נראים נוראים ו"דמונים". הבעיה היא שהם נכונים. לצערינו. אין אפשרות חוקית לעצור את זה.

להזכירך:
** כמה עשרות מליונים קיבל מי שהיה נשיא המדינה ונאלץ להתפטר?
** כמה כסף קיבלו ראשי ממשל ובינהם מי שכיהן כשר וכסגן שר החוץ יוסי ביילין?
** כמה החלטות מסוכנות לעם ישראל הם קיבלו בהשפעת הכסף הרע הזה?

** ** **

אם יש לך שאלות אמיתיות על אמונה ודת. שאל במקומות שאוהבים אותך ואוהבים את האמת, וישתדלו לענות לך.

אבל "חופש"?
הרחק רגלך מנתיבתם!!


** ** **

אגב.

אין לך מה לדאוג מהשפעתם הרוחנית. קראתי את המאמרים המתפרסמים שם, והם כל כך רדודים. לרגע חשבתי לפרסם את הכתובת שלהם שאנשים יראו איזו רמה רדודה יש שם. אבל אני חושב שאנחנו צריכים להבנות מהחיוב שלנו ולא מהשלילה של אתרים רדודים אחרים.

אל תדאג. אני לא מאמין שיש להם איזה השפעה. ואם יש היא ממש אפסית.

רק לתשומת לב.

עם כל הרעש שהם עושים שגרם לך לחשוב כאילו ["האתר אהוב ביותר על הציבור החילוני, ונכנסים אליו אנשים רבים מאוד וקוראים את דבריו"].

דע לך מה היא המציאות.
לפי הנתונים שמתפרסמים שם מספר הגולשים שלהם. לפי מה ש[הם] מפרסמים באתר שלהם הם הצליחו עד היום למשוך לאתר שלהם 700,000 דפים נפתחים או מחשבים.
[
זה פחות ממספר הדפים הנפתחים באתר "כיפה" בחודש אחד!!!.]

מסקנה - אל תתרגש!!

כתבות נוספות