שאל את הרב

לא יכול להיות שכך יעשה הרב אבינר ?!

הרב עוזיאל אליהו הרב עוזיאל אליהו 31/10/02 12:03 כה בחשון התשסג

שאלה

שלום לכבוד הרב .

אני שומע ולא מאמין ,האם זה יכול להיות?

איך?

איך?

אני לא מבין.

תשובה

ב"ה

ברכה ושלום.

ידידי היקר אל תשמע . ואם שמעת אל תאמין זה לשון הרע.
אל תהיה שותף לזה.מי לנו מגדולי הדור שמחזקים את ידיו.

אני מעתיק לך את תשובתו של הרב אבינר בנושא זה.


בכותרת "יתהפך לטוב".


התפרסמה עלי בעיתון כתבה מכפישה, כל מיני טענות ישנות, שכבר נבדקו בעבר על ידי רבנים ואישי ציבור, נמצאו חסרות שחר, וכולן שקרים ודמיוות של שתי נשים, בשעה שהיו במשבר נפשי קשה, ופירשו באופן מעוות דברי סעד ועידוד שנתתי להן.
אין לשים לב, הכל יתהפך לטובה.
מדי יום באים אלי אנשים עם צרות נוראות ואני מעודד ומחזק אותם ואני מתבייש בעצמי, מי אני ומה אני לחזק ליבם של אנשים עם צרות נוראות, ולי אף פעם לא היו צרות. גם הצרה הזאת היא שום דבר בפרופורציה לצרות שאני שומע בכל יום. זכרו שענייני העולם הזה הם הבל, והעיקר להמשיך בדרך הישרה בעוז ובגבורה. מעולם לא הפריע לי לישון כשמעליבים אותי, אבל אם אני פגעתי באדם בטעות, זה מפריע לי לישון, וחזרתי ובקשתי סליחה עד שיסלח לי, אני חוזר ומבקש עוד דבר שאני מתבייש בו הוא מה שחז"ל אמרו שמי שמדברים עליו לשון הרע, שקרים והוצאת שם רע, אני מלא זכויות בלי שטרחתי ועמלתי עבורם.

מה שמעניין הוא שמעלילים עלי דווקא בנקודה שאני חזק בה. זה כבר אמר מרן הרב קוק שחושדים בו שהוא חס אמונה, וזו דווקא נקודתו החזקה. כמו משה רבנו שהיה פרוש גדול אפילו מאשתו והוציאו עליו שם רע שהוא בא על אשת איש (סנהדרין קי א). אמרתי לעטרת ראשנו הראשון לציון הג"ר מרדכי אליהו: ההשמצות נגדי אינן מגיעות לקרסולי ההשמצות נגד משה רבנו. הביט עלי בעיניו הטובות: גם כבודו לא הגיע לקרסוליו של משה רבנו...
מוכרח אני לומר שבמקרה שלנו הסטרא אחרא עשה מלאכתו כראוי. וזה דווקא מחזיק אותי להמשיך את עבודתי ביתר שאת וביתר עוז.
כשפונות אלי נשים מסכנות ופגועות, אני חייב לעזור להן. הצרות שמנסים לעשות לי עכשיו הן כאין וכאפס לעומת הסבל היומיומי שאני פוגש. אינני חושש מאיש, אני אמשיך בזה ואף יותר.

זכרו שיש לעבור על גשר צר מאוד והעיקר לא להתפחד כלל, ובסוף הכל מתהפך לטוב.



כל הנ"ל הוא ציטוט מדברי הרב אבינר שליט"א




כתבות נוספות