התנערי

בס"ד שלום רב, הפס' (זה פסוק?): "התנערי מעפר קומי..."- בבקשה אני רוצה לדעת על מי/ על מה הוא מדבר, ואם תוכלו לענות לי מאיפה הוא. תודה רבה ושבת שלום!!

חדשות כיפה רבני ישיבת הר ברכה 10/07/09 17:11 יח בתמוז התשסט

בס"ד

שלום רב,

הפס' (זה פסוק?): "התנערי מעפר קומי..."- בבקשה אני רוצה לדעת על מי/ על מה הוא מדבר, ואם תוכלו לענות לי מאיפה הוא.

תודה רבה ושבת שלום!!