אני מתחבר לברסלבים ולתורת רבי נחמן וזה מאד חיזק אותי במשך השנים, ועכשיו ברצוני לדעת מכבודך חושב על נסיעות לאומן בראש השנה ועל נסיעות לשם בסתם יום רגיל (חשוב לציין שאני צעיר ואני עדיין תלמיד בתיכון)
אני מתחבר לברסלבים ולתורת רבי נחמן וזה מאד חיזק אותי במשך השנים, ועכשיו ברצוני לדעת מכבודך חושב על נסיעות לאומן בראש השנה ועל נסיעות לשם בסתם יום רגיל (חשוב לציין שאני צעיר ואני עדיין תלמיד בתיכון)