בס"ד
שלום כבוד הרב
בעקבות הפיגוע שאירע היום בירושלים, אזה סימן זה בא להגיד לנו? מה אנחנו צריכים לתקן? האם זה עוד סימן לביעתו של משיח בקרוב? אך אפשר לתקן את המצב? האם זה נכון שלפני ביאתו של משיח יהיו הרבה פיגועים ואבדות קשות נצטרך לשגת מהגולן (הגולן יחרב)? מה אם ירושלים מה יהיה איתה?
שרה