שלום!
בעיקרון החינוך שאנחנו מקבלים בבית ממש טוב וחזק אבל פתאום (לאחר זמן) חשבתי על זה שאני מקפידה על כללי צניעות (למשל שרוולים מעל המרפק, חולצות סגורות וחצאיות ארוכות) רק בגלל שאמא שלי מכריחה אותי לנהוג כך.
ז'תומרת, מעצמי אני לא רואה שום פסול ללכת עם חצאיות 3/4 כמו כל החברות שלי או עם שרוול שרואים את המרפק...?!?!??
אני חושבת שכשאני אצא מן הבית (לשירות או משהו כזה..) אני לא אקפיד על זה -
רק בגלל שכל החיים שלי חייבו אותי להקפיד על זה ואני אישית לא מבינה למה!!
אני בת 15-16 ויש לי אחיות גדולות (אחת בשירות) שאני רואה אותה איך שמחוץ לבית היא מתלבשת איך שהיא חושבת שמותר וכשהיא בבית היא מקפידה על כל הכללים של אמא שלי בלי שאמא שלי יודעת שמחוץ לבית היא מתלבשת אחרת!!
אני לא רוצה שזה יקרה גם לי כי אני חושבת שזה ממש צביעות!! ואני גם מכבדת את מה שאמא שלי דורשת מאיתנו. (אני מפחדת שבסוף אני אתלבש כמו החילוניות..)
אני מרגישה שפשוט כופים עלי את כל הקטע הזה!!!
יש לכם עצה אולי מה לעשות במצב הזה?
תודה רבה רבה!! :)