מארגנות מסיבת רווקות? קובץ רעיונות לארוע מוצלח

לקראת עונת החתונות אספנו עבורכן רעיונות שאף מסיבת רווקות לא מושלמת בלעדיהם. ואל תשכחו את הטריוויה!

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/17 11:31 כט באייר התשעז

מארגנות מסיבת רווקות? קובץ רעיונות לארוע מוצלח
מסיבת רווקות, צילום: shutterstock

עונת החתונות כבר מזמן פה, והחברה הכי טובה/ פחות טובה/ אחות מתחתנת. איך אפשר לתת לה להתחתן בלי מסיבת רווקות? הרי חתונה היא סיבה למסיבה! שבת הכלה במקומה מונחת אבל מסיבת הרווקות היא הכיף הגדול. היא יכולה להיות מצומצמת או מורחבת: עם החברות מהעבודה או בלי, עם האחיות שלה או בלי, 50 בנות נרגשות או חמש החברות הכי טובות. בכל מקרה, צריך תכנית אמנותית שתתאים לכלה ולא תאכזב את המוזמנות. אספנו עבורכן כמה רעיונות לקונספטים והפעלות, עשו בהן שימוש מושכל!

 

מסיבות קונספט:

לפעמים לכלה יש תחביב מאוד ספציפי ואז כדאי לערוך מסיבה שכולה עוסקת בנושא זה. ניתן לכן שלוש דוגמאות שיפעילו בכן את הדמיון:

  1. לונדון - אם יש לכן חברה שאוהבת את סיפורי משפחת המלוכה הבריטית, נסעה פעם ללונדון ומאז לא מפסיקה לדבר על זה, חובבת תרבות בריטית וכו', ערכו לה מסיבה בנושא בריטי:

         אוכל: פיש אנד צ'יפס, פשטידת רועים, סקונס, כריכים קטנים עם מלפפון

         תפאורה: דגלי אנגליה, ציור גדול של תא טלפון אדום, בטלוויזיה רצים קטעים על משפחת המלוכה

         הפעלה: צפיה בסרט "בריג'יט ג'ונס"

2. הוליווד - אם יש לכן חברה חובבת ידוענים ואופנה, מעריצה שחקני קולנוע וחולמת על אבק כוכבים, ערכו לה מסיבה בנושא הוליווד:

    אוכל: מאכלים עטופים בצלופן ובצורת כוכבים

    תפאורה: קיר מצופה בלוגואים של מותגים ועל הרצפה שטיח אדום. זו פינת הצילום שלכן. עמודי אמצע של מגזיני נשים על הקירות,         תמונות שחקני הקולנוע האהובים עליה מודבקות על בלון ותלויות מהתקרה.

     הפעלה: טריוויה על סרטים ושחקנים הוליוודיים ידועים, צפיה בסרט "השטן לובשת פראדה", הרצאה של סטייליסטית

3. חינה - אם יש לכן חברה מרוקאית שתמיד מזמינה למימונה, או מתחתנת עם מרוקאי, ערכו לה מסיבה בסגנון חינה:

    אוכל: סלטים מרוקאיים, קוסקוס, עוגיות מרוקאיות

    תפאורה: לבשו כפתנים, על הקירות הרבה זהב ובדים נוצצים

    הפעלה: ריקודים לצלילי שירים מרוקאיים ("מברוק עליק יא אריס"), טקס חינה מסורתי

סדנאות:

תמיד נחמד לעשות ביחד משהו יצירתי שבסופו יש גם מוצר שאפשר לקחת הביתה. היתרון: גיבוש, יצירה ומשהו שזוכרים תמיד. החיסרון: זה עולה כסף. בשוק יש יקרים יותר ופחות ותמיד אפשר למצוא משהו שמתאים לכל כיס. יש אין סוף סדנאות ואנו מביאים כאן רק דוגמאות:

  1. סדנת נגרות או סריגת שטיחים מחוטי טריקו - כאן יש המון אפשרויות, מציור על קערות זכוכית ועד בניית ארוניות. אם הכלה שלכן אוהבת "עשה זאת בעצמך" היא תהנה מאוד וכולכן תלכו הביתה עם משהו שעשיתן במו ידיכן ויהיה מזכרת מהמסיבה.
  2. סדנת שוקולד - אין יותר כיף מללקק שוקולד במשך שעה וחצי ועוד לקחת מלא שוקולד הביתה. חשבו למצוא מישהו שיעשה לכן סדנת שוקולד שאיננה ילדותית.
  3. סדנת בישול - מתאים לכלה חובבת בישול ואנינת טעם. ודאו שכולן מקבלות חוברת מתכונים בסוף ושאתן מבשלות מספיק בשביל ארוחה שווה לכולכן.
  4. יוגה צחוק - מתאים לכלה שאוהבת לצחוק והכי חשוב - לא ביישנית! חשוב לשים לב שגם המוזמנות זורמות ולא עצורות, אחרת יהיו כמה אנשים שיזכרו את המסיבה הזו ממש לרעה...

הרצאות פעילות:

גם כאן מזמינים למסיבה איש מקצוע, אבל אין כאן תוצר שתיקחו הביתה אלא בילוי זמן בנעימים. כמובן שבסוף המסיבה כל אחת תדע מה צופנים לה הקלפים/ הקפה/ הקווים שבכף היד. חשוב לא לקחת את ההרצאה יותר מידי ברצינות, לשים לב שכל אחת מהמשתתפות תקבל יחס מהמרצה, ושוב - שימו לב לתקציב שלכן:

  1. יועצת זוגיות/ מיניות: כאן צריך להיות רגישים לכלה ולמוזמנות. אם כולן יוכלו להנות מהרצאה כזו מבחינת הומור עצמי, רקע דתי ורקע זוגי - זו קלישאה של מסיבת רווקות במובן הטוב. וכמובן לדבר עם המרצה לפני ההרצאה, לתת לה פרטים מצחיקים על ההיסטוריה הזוגית של הכלה ולוודא שהיא מודעת להרכב המשתתפות.
  2. נומרולוגית או קוראת בקלפים: תמיד כיף ומצחיק. חשוב מאוד שהמרצה תהיה מישהי שצוחקים איתה ולא עליה.
  3. סטנדאפ חתונה: סטנדאפ פרטי משלכן רק למסיבה שלכן. תנו לסטנדאפיסטית כמה פרטים על הכלה והמשתתפות ותתגלגלו מצחוק.