גרושה או אלמן, מחפשים שידוך לפרק ב'? אתר חדש לציבור הדתי

אתר חדש המיועד למי שמחפשים לפתוח פרק ב' בנישואים לאחר גירושין או התאלמנות בציבור הדתי: "ממשיכים מחדש". השאר את פרטיך ושדכנים בהדרכתו של הרב יוני לביא ינסו להתאים לך את החצי השני

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/17 13:28 י בסיון התשעז

גרושה או אלמן, מחפשים שידוך לפרק ב'? אתר חדש לציבור הדתי
פרק ב, צילום: shutterstock

אתר חדש להכרויות במגזר הדתי נותן מענה לפלח אוכלוסיה שהולך וגדל בשנים האחרונות ולא פוסח על אף קצה במגזר, הגרושים והגרושות. לראשונה הוקם אתר אשר פונה רק לקהל זה. האתר ייחודי ביחס האישי שהוא נותן לקהל הנרשמים ובראש צעיר המבין את הקהל.

תופעת הגרושים והגרושות במגזר הדתי היא כבר לא נדירה כמו בעבר. צעירות וצעירים בגילאי 25 עד 35 מוצאים את עצמם, מסיבות שונות, לאחר גירושים לעיתים עם ילדים ולעיתים ללא, וכעת שלב ההיכרויות החדש הינו מאתגר יותר משהיו רווקים. יש שיגידו שמדובר בסטיגמות שהמגזר הדתי עוד דבק בהן ויש שיגידו כי החברה עדיין לא התרגלה לסטאטוס החדש של צעיריה, אולם התופעה קיימת באופן מורחב ויש לתת לה מענה.

את המיזם למציאת שידוכין לפרק ב' מוביל, מדריך ומלווה באופן צמוד, הרב יוני לביא אשר מניסיונו מסייע ומייעץ למתאמים ולמתאמות של האתר.

האתר, אותו אפשר לאתר בגוגל במילים 'גרושים דתיים', בעצם מאפשר לכל גרוש או גרושה להכניס את פרטיהם למאגר האתר, כל הפרטים מגיעים למתאמות ומתאמים, אשר עברו הכשרה ולהן ניסיון רב בנושא שידוכים, הם יוצרים קשר עם מזין הפרטים ובעזרת מאגר גדול של נשים וגברים אשר באמתחתם, הם מחפשים את האחד או האחת עבור הפונה.

השוני הגדול לדברי היוזמים של האתר, הוא שמדובר באתר שמבין את הצרכים של קהל היעד. הדגש הוא על קשר אישי, מתאמים שמכירה את הנרשם, יודעים מה הוא מחפש ומלווה אותו עד לשלב שימצא או תמצא את שאהבה נפשם