אראל סג"ל חושף מי מתח אותו והתחזה לטראמפ

העיתונאי הגיב על המתיחה שעבר כשחשב שהוא מראיין את הנשיא טראמפ, "מתיחה מושקעת. האחראים-תומכי פייגלין". פייגלין ל'כיפה': "אין לי מושג מי עשה זאת. דיברתי על כך עם אראל".

חדשות כיפה 22/05/17 20:15 כו באייר התשעז

אראל סג"ל חושף מי מתח אותו והתחזה לטראמפ
אראל סגל, צילום: דוברות

אראל סג"ל הגיב היום (שני) למתיחה שהוא וצוות תכניתו בגלי צה"ל עברו היום, כשמרואיין התחזה לנשיא ארה"ב דונלנד טראמפ. לדבריו, האחראים לכך היו תומכי פייגלין שמצידו לא מכחיש זאת, אך אומר ל'כיפה' שהדבר לא היה בידיעתו כי אין לו מושג מב אחראי לכך.

מספר שעות לאחר המתיחה צייץ סג"ל בטוויטר: "‏יצאתי פיתה. שילוב של להיטות יתר עם מתיחה מושקעת היטב (מספרים של הבית הלבן, מיילים וכו'). האחראים: תומכי משה פייגלין. מחר אגב נראיין את פוטין".

משה פייגלין הגיב לדברים ואמר ל'כיפה':  "יצאתי המילוי בפיתה נגד רצוני. אין לי מושג מי עשה זאת ניסיתי לברר, אך זה לא מישהו מהמעגל הקרוב". פייגלין מספר כי דיבר על המתיחה עם סג"ל: "דיברנו והוא לוקח את הדברים בצורה מאוד קלילה".

עוד במהלך התכנית הסביר סג"ל למאזינים כי אתמול קיבל המפיק של התכנית לוזי גוטנמכר, מייל מהבית הלבן, ושיחת טלפון עם הצעה לראיין את נשיא ארה"ב בשידור חי מהמטוס הנשיאותי. בהפקה אימצו את ההצעה בחום עד שהתברר כי מדובר במתיחה, בין היתר בעקבות אזכור חשוד של פייגלין ע"י "טראמפ".