"קול חי" – גם בשבת?

תחנת הרדיו החרדית המשיכה לשדר מוזיקה ופרסומות לכל אורך השבת, זאת בשל תקלה טכנית. "קול חי": נבטיח כי התקלה לא תחזור על עצמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/10 00:00 יט בטבת התשעא

"קול חי" – גם בשבת?

תחנת הרדיו החרדית "קול חי", חרגה השבת ממנהגה ושידרה מוזיקה בשל תקלה טכנית - כך נודע לכיפה. על פי הדיווח, ברדיו נהוג להפעיל מנגנון המשמיע מוזיקה חסידית ופרסומות קודם השבת עד לכניסתה - ולאחר מכן משודר "גל שקט" עד מוצאי השבת ותחילת השידורים. השבת, בשל תקלה במנגנון, השתתק הרדיו בכניסת השבת אך חזר לשדר במהלכה, עוד בערב שבת.

מרדיו "קול חי" נמסר בתגובה לכיפה כי "בשל תקלה טכנית הושמעה במהלך השבת מוזיקה בתדר של רדיו קול חי. הדבר הובא למנהלי התחנה עם צאת השבת ויובטח כי התקלה לא תחזור על עצמה בעתיד".

"רדיו קול חי" משדר ב-13 השנים האחרונות לציבור הדתי והחרדי, 24 שעות ביממה למעט בשבתות וחגים, זאת על פי הזיכיון שקיבל מטעם הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. הרדיו משדר חדשות כלליות וחדשות מגזריות, יומנים ואקטואליה, יומני כלכלה ופוליטיקה, שיעורים תורניים, שאלות ותשובות עם רבנים ופוסקים, הפקות מקוריות, תוכניות מיוחדות לחגים ובמועדים יהודיים, תוכניות לנשים ולמשפחה, משחקי רדיו, תוכניות ותסכיתים לילדים, תוכניות ריאליטי רדיו, מוסיקה יהודית וחסידית, שיחות עם מאזינים ושידורים חיים ישירים מאתרים שונים ברחבי המדינה.