סופר כיפות: אלי ישראלי משוכנע שהכיפות בגל"ץ הן הוראה של רה"מ

אלי ישראלי, השדרן הותיק של גלי לצה"ל, שהודח במפתיע מהתחנה לפני כחודש, יודע בדיוק מה הסיבה לכך. "ראש הממשלה נותן הוראה. זה עובר מאחד לשני עד שלא יהיה אדום בגל"צ. בשנים האחרונות יש יותר חובשי כיפות ממה שראיתי בכל 42 השנים שלי שם"

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/12/16 13:59 ח בכסלו התשעז

אחרי שספרו את הכיפות בצבא, בשב"כ, במערכת המשפט ובפוליטיקה, הגיע הזמן לספור גם את הכיפות בגלי צה"ל. כך חושב השדרן הותיק ואיש גל"צ עד לא מזמן, אלי ישראלי, כפי שיפורסם מחר בראיון שנתן ל'ידיעות אחרונות'.

אלי ישראלי שידר בגלי צה"ל במשך יותר מארבעה עשורים. קולו העמוק ליווה את שידורי התחנה והוסיף הרבה צבע, בעיקר לתחום הספורט. לפני כחודש הוא קיבל הודעה מפתיעה על סיום עבודתו וכעת הוא טוען שאחת הסיבות לכך נעוצה בעובדה שהתחנה הפכה לשופר של נתניהו.

ישראלי טוען בראיון שהדחתו מדיפה ריח פוליטי, "זה לא מקצועי, וודאי לא ענייני. הייתי אומר שזה די פוליטי. יכול להיות שמסתכלים לי בפייסבוק? באינסטגרם? לא יודע". לשדרן הותיק יש בטן מלאה על הכיוון שאליו מושך לטענתו מפקד התחנה, ירון דקל, "הוא משרתם של כל אדוניו. הוא ת.פ. של שר הביטחון, של ראש אכ"א. הוא רוצה למלא את תפקידו לשביעות רצונם ולכן החל להצעיד את התחנה ימינה. ראש הממשלה מתווה דרך, נותן הוראה. זה עובר מאחד לשני עד שלא יהיה אדום בגל"צ. ביבי הפך את השליטה בתקשורת לאמנות".

(צילום: צילום מסך מיוטיוב)

ישראלי, שבשנים האחרונות דווח שהתקרב ליהדות ואף נצפה לא פעם כשהוא חובש כיפה אומר ש-"מצד אחד מחמם לי את הלב לראות חיילים חרדים עם פאות ארוכות בגל"צ. תראה את יאיר שרקי, עילוי. אבל לא ייתכן שלא יישאר איזון. התחנה הלכה ימינה, אבל מה עם השמאל? צריך להיות עיוור כדי לא לראות מה קרה. הניסיון להזיז את רזי ברקאי שלא צלח, תודה לאל, הצירוף של אראל סג"ל. בשנים האחרונות יש יותר חובשי כיפות ממה שראיתי בכל 42 השנים שלי שם. בדיוק כמו אצל ביבי בלשכה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן