מתחשבת באוהדים הדתיים: הפועל י-ם בכדורסל ביקשה לא לשחק בערב שבת

הקבוצה מהבירה ביקשה מהנהלת היורוקאפ שלא לשחק לאחר כניסת השבת בשלב רבע הגמר. במידה והיא תעלה לשלבים הבאים היא עלולה להיתקל שוב בבעיה

חדשות כיפה משה ויסטוך 05/02/17 15:21 ט בשבט התשעז

מתחשבת באוהדים הדתיים: הפועל י-ם בכדורסל ביקשה לא לשחק בערב שבת
יונתן סינדל. פלאש 90, צילום: יונתן סינדל. פלאש 90

הפועל ירושלים בכדורסל מצליחה מאוד בזירה האירופאית השנה, לשמחתם של אוהדיה הרבים לרבות אלה שומרי המסורת. עבורם מנסה הקבוצה להזיז משחק שאמור להתקיים ביום שישי בערב לאחר כניסת השבת.

מדובר בשלב רבע גמר היורוקאפ, אליו העפילה הקבוצה מחזור אחד לפני השלב השני. במידה והקבוצה תסיים את הטופ 16 במקום הראשון, היא צפויה לשחק בסדרת משחקים של הטוב משלושה, כשהמשחק השני עתיד להתקיים ביום שישי ה-8 למארס ככל הנראה בספרד. במצב כזה הסיכוי שבקשת הקבוצה תתקבל הוא נמוך עד בלתי קיים, מאחר והדבר יתנגש בלוח הזמנים של הקבוצה היריבה.

במידה והקבוצה מהבירה תסיים במקום השני, המשחק המדובר יתקיים בירושלים מול קבוצה מרוסיה, שסדר משחקיה מרווח יותר, מה שככל הנראה יוביל לתשובה חיובית מצד הנהלת הליגה. במידה ירושלים תעפיל לשלבים הבאים, היא עלולה להיתקל בבעיה דומה, אך אלו כבר "צרות של עשירים".

יש לציין שרבים מאוהדי הקבוצה הם דתיים ושומרי מסורת. השאלה היא האם הם מחזיקים לקבוצתם אצבעות במחזור המשחקים הקרוב ומתפללים שתנצח, מה שאומר שהם כנראה ייאלצו להפסיד את אחד המשחקים הבאים שישוחקו לאחר כניסת השבת.