לכו על זה: כל המלצות השבוע

האפליקציה שתעביר לכם את ההמתנה בכל תור, סרט ההמשך של ה"הוביט" תכף כאן וקובי אריאלי מעלה את חב"ד על ראש שמחתנו

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 08/12/13 11:47 ה בטבת התשעד

לכו על זה: כל המלצות השבוע

כולנו משוטטים ברשת לא מעט דקות ביום. אצל רובנו זה בעיקר בהמתנה בתור לרופא או בזמן שאנחנו תקועים בפקקי תנועה (לא חוקי, אגב) כך שמעבר לכותרות החדשות אנחנו לא באמת קוראים מה שיש לכתבה להגיד. במקרים בהם הכתבה דווקא כן מעניינת אותנו, האוטובוס בדיוק הגיע לתחנה ואין לנו זמן להמשיך ולקרוא. בדיוק לשם כך פותחה האפליקציה Pocket לאייפון ולאנדרואיד שתאפשר לנו בלחיצת כפתור לשמור את הכתבה על מנת שנוכל לחזור ולקרוא אותה מאוחר יותר. רק אל תשכחו לשמור את הכותרות של כיפה.

בתקופה האחרונה עוסקת התקשורת לא מעט בחברה החרדית, לרוב באופן שלילי, ומנסה להביא את מה שלא הכרנו. דווקא ספר חדש מבית ידיעות ספרים - "גלות הכלים השבורים" - מציג בפנינו הצצה מקורית אל העולם הקסום של אחינו החרדים. הספר פרי עטו של ד"ר יהודה גודמן הוא מסע בין טיפולים פסיכולוגיים שנתנו לחרדים אשר מגלים את העובר על נפשם. הספר הנו מסמך אנתרופולוגי פסיכולוגיה מרתק שעונה על השאלה מה קורה כשהעולם החרדי פוגש בפסיכולוגיה ואולי יותר מכל, מה קורה כשהפסיכולוגיה פוגשת בעולם החרדי. מעניין.

אוהבי הפנטנזיה יכולים לרקוד משמחה: סרט ההמשך לסרט "ההוביט" שהוא מעין הקדמה לטרילוגיות סרטי שר הטבעות המצליחה יגיע השבוע אל בתי הקולנוע. האפקטים המרהיבים והנופים עוצרי הנשימה ירגשו אתכם בסרט "ההוביט- מפלתו של סמאוג" שלפחות על פי החלק הראשון של ההוביט הוא יהיה עם עלילה שלא מתקדמת יותר מדי. אז מדוע דווקא כן ללכת? בכל זאת, שר הטבעות.

את אירועי י"ט כסלו, יום חגה של חסידות חב"ד כבר עברנו לא מכבר אך מי שעוד מתגעגע יכול להירגע. מופע מיוחד של קובי אריאלי לוקח את חסידות חב"ד ובעיקר את שיריה וניגוניה ומעלה אותם על במה לצד סיפוריים חסידיים מחצרות החסידיים. עם אריאלה משתתפים גם השחקן דני שטג וישראל רנד. אם יש לכם דודה לחב"ד, זה המקום. יום שלישי, היכל התרבות פתח תקווה, 20:00.