לכו על זה: כל המלצות השבוע

אפליקציית המרקים הגדולה, סרט חדש על המוסד, אריאל זילבר בפסטיבל הפסנתר וגם: איפה תוכלו למצוא את הלחם הכי טעים בתל אביב?

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 03/11/13 15:55 ל בחשון התשעד

לכו על זה: כל המלצות השבוע

פעם גשם ופעם לא גשם, פעם חם ופעם קר. כדי שלא תתפסו לא מוכנים, אנחנו מתכבדים להמליץ לכם את אפליקציית המרקים הגדולה. נכון שהימים עוד לא ממש קרירים אך כדאי שתתחילו להכין עצמכם לחורף. לאייפון ולאנדרואיד

כניסת בני ישראל לארץ נרשמת כאירוע מכונן אך לטענת ד"ר איתמר כסליו, אין לנו מושג עד כמה. על פני 265 עמודים בספרו "על סף הארץ המובטחת" בהוצאת מאגנס הוא מנתח עד דק את מעמד הכניסה לארץ ואת הערכים שהחלוצים המקראיים רצו להנחיל לנו. כמו בכל פרשנות מקרא, גם עם מסקנות ספר זה ניתן כמובן להתווכח. אין ספק שהוא שווה קריאה ולו בשל העובדה שהוא אולי הראשון שעוסק בחשיבות המעמד ההיסטורי ההוא.

על הסיפור הזה כולנו שמענו. חולייה מיוחדת של המוסד מחסלת את פעיל הטרור מבחוח כשימים לאחר החיסול תמונות בכל עיתוני העולם. בסרט הישראלי החדש "כידון" הופך סיפור האקשן הזה לסרט קומדיית מתח. תמונות המפורסמות בכל העולם הם כלל אינם אנשי מוסד כי אם חבורה עצמאית שפועלת על דעת. כיצד יתמודדו אנשי המוסד עם המתחזים? צפו ותראו.

כבכל שנה גם השנה מגיע אלינו פסטיבל הפסנתר ורושם אירועי מוסיקה מעניינים למדי. ביום שלישי יהיה זה אריאל זילבר במופע עם שיריו הידועים שיעלה בתאטרון נגה בתל אביב בשעה 21:00. ביום רביעי תופיע במסגרת הפסטיבל אתי אנקרי במופע שירי ר' יהודה הלוי, בית אביחי בירושלים בשעה 20:30. ביום חמישי תוכלו לסגור את השבוע עם מופע של חבורת 'עלמא' שיציגו לראשונה שירים חדשים במסגרת פסטיבל הפסנתר במרכז ברודט בתל אביב בשעה 22:30.

מאפית 'לחם תושיה' הוקמה לראשונה בשנת 1986 בתל אביב. מאז עבר זמן ונוספו אליה מאפיות רבות, אחת מהן, חדשה דנדשה ברחוב שינקים 53, של אורי מלמד שמוכר עשרות סוגי מאפים סופר טעימים. בזמן שאתם ישנים הלחמים משתזפים להם במאפייה כדי שמיד עם שחר תוכלו לנגוס בהם פריכים וטעימים. מי שמכיר את מלמד, מכיר גם את מופעי הסטנדאפ שלו, כך שיש עוד סיבה נוספת להגיע לשם. אם אתם בתל אביב ועושים צעדיכם בשינקין, אל תפספסו אל לחם תושייה של מלמד. הלחמנייה עליכם, הבדיחה עליו.