הדתייה של האח הגדול

תמר שילה היא המתנחלת הדתייה שנכנסה הערב לעונה השביעית של האח הגדול. אמה של תמר הביעה ביקורת כלפי השתתפותה בתוכנית

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 16/12/15 21:52 ד בטבת התשעו

הדתייה של האח הגדול

הערב נפתחה העונה השביעית במספר של תוכנית הריאליטי הנצפית ביותר בישראל "האח הגדול". מבין 16 הדיריים, נכנסה לבית האח גם דיירת מהמגזר הדתי הלאומי, תמר שילה, רווקה בת 30 תושבת הישוב קדומים. שילה היא שחקנית, המוכרת למגזר בזכות סרטוני חבורת הקומיקאים אנדרדוס.

[embed]

]

בסרטון הפתיחה בו מציגים הדיירים את הביוגרפיה האישית שלהם בקצרה, נראית אמה של תמר מביעה ביקורת כלפי כניסתה לבית האח הגדול. המנחה החדשה, קורין גדעון, שמחליפה את אסי עזר, אמרה כי בביתה של תמר לא מרוצים מהעובדה שהיא מחליטה להשתתף בתכנית הריאליטי, אך עדיין מודאגים יותר מהעובדה שהיא אינה נשואה.

בראיון לפני כניסתה לבית, אמרה שילה כי היא דתייה ושומרת על כל המאפיינים והערכים של אדם דתי. כאשר נשאלה אם תשמור נגיעה, השיבה בצחוק "כל עוד הוא לא יהיה שמאלני, זה בסדר".

בשנים האחרונות לא מעט מתמודדים מהמגזר הדתי השתתפו בתכניות ריאליטי. בניהם ניתן למצוא את עקיבא וענהאל שמואלי מהמירוץ למיליון, אופיר בן שטרית מדה וויס, ואלדד גל - עד (דתי לשעבר) שהיה מועמד מוביל בעונה הקודמת של האח הגדול והגיע לחמישיית הגמר.

אנדרדוס מסרו לכיפה על כניסתה של תמר לבית, כי "הם מאחלים לה בצלחה רבה, ותוהים האם עכשיו היא בשרית", זו בהתאמה לאחד המערכונים שיצרה החבורה.

צפו בתעודת הזהות של תמר שילה:

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן