בפרסומת ל"הכל שפיט" השתמשו במילים "לא מתנצל", ערוץ 1 גנז הפרומו

ביום שישי הקרוב צפוי לעלות הפרק הראשון של הסדרה "הכל שפיט" בערוץ 1, אך פרומו לתכנית נגנז לאחר שנעשה שימוש במילים "לא מתנצל" המזוהה עם הבית היהודי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/01/15 17:36 ה בשבט התשעה

בפרסומת ל"הכל שפיט" השתמשו במילים "לא מתנצל", ערוץ 1 גנז הפרומו
יחצ, צילום: יחצ

בנט לא מתנצל, אך מתברר שבערוץ 1 לא מפסיקים לעשות כך. רגע לפני שהתכנית החדשה של לאטמה 'הכל שפיט' עולה לאוויר ביום שישי הקרוב, מתברר כי פרומו לתכנית נגנז לאחר שהשחקנים השתמשו במילים 'לא מתנצל' המזוהות עם הבית היהודי.

באתר 'אייס' מתפרסם היום (א') כי התקבלה בערוץ 1 הנחיה להסיר פרומו לקידום התכנית החדשה בשל השימוש במילים 'לא מתנצל' המזוהה עם הבית היהודי. כפי הנראה בערוץ לא רצו שהתכנית, הנחשבת כ'ימנית' תזוהה עם הבית היהודי ועל כן הורידו את הפרומו.

התכנית 'הכל שפיט', שהינה למעשה שדרוג של 'מהדורת השבט' הוותיקה של לאטמה בכיכובם של אושרי כהן ונעם יעקובסון, אמורה לעלות ביום שישי הקרוב, כשבצל עלייתה, לשמחת הציונות הדתית שהיו מעוקביה האדוקים, נודע בשבוע שעבר ל'כיפה' כי היא תשודר ביום שישי בערב והדתיים יאלצו לצפות בה בשידור חוזר במוצאי שבת.

במקביל לתכנית החדשה, תרד מהאוויר תכנית הסאטירה בעלת הגוון השמאלי 'היהודים באים' אשר יצרה מספר סערות בתחילת דרכה. בניגוד לתכנית הקודמת, 'הכל שפיט' תהיה תכנית אקטואלית ורוב המערכונים יצולמו בימים לפני שידורה.

תגובת רשות השידור : "הקריאטיב של 'הכל שפיט' נעשה לפני שהבית היהודי השתמש בסיסמא שלו. מכיוון שזה מתחיל להיות מזוהה עם הבית היהודי, אז חשבנו שנכון וראוי לשנות את הסגיר של הכל שפיט".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן