תערוכה: דיאלוג עם הזמן

צוות מוזיאון הילדים בחולון גיבש פעילות ייחודית בסימן חגיגות ה – 70 למדינת ישראל, תערוכה בשם 'דיאלוג עם הזמן'. במהלך שנת ה -70 למדינה יקבל במתנה כל אזרח החוגג יום הולדת 70, כרטיס כניסה לסיור בתערוכה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/18 10:44 כז בטבת התשעח

תערוכה: דיאלוג עם הזמן
דיאלוג עם הזמן, צילום: צביה בינדר

לציון העשור השביעי ובמהלך שנת ה -70 למדינה, יקבל במתנה כל אזרח החוגג יום הולדת 70 - כרטיס כניסה לסיור בתערוכה: 'דיאלוג עם הזמן'.

 המבקרים בתערוכה - המודרכת על ידי מדריכים בגילאי 70 ומעלה – ישתתפו בפעילות אינטראקטיבית, הכוללת זיהוי סמלים, חפצים, שירים, אישים ישראליים ועוד, ייפגשו עם מדריך שיספר את סיפורו האישי על רקע סיפורה של המדינה ויוזמנו להתרשם מתערוכה, הכוללת תמונות ילדות אהובות של מדריכי התערוכה לצד הסיפורים שמאחוריהן.

התערוכה 'דיאלוג עם הזמן', העוסקת בשיח בין דורי, מהווה את אחת הפעילויות המיוחדות והמרגשות ביותר במוזיאון הילדים. הפעילות מונחית ע"י מדריכים בגילאי 70 ומעלה, המציגים למבקרים את העתיד הצפון להם, את הרגעים היפים ואת ההתמודדויות. זהו מסע חווייתי ובלתי נשכח -הכולל רגעים משעשעים ורגעים מרגשים, רגעים של מחשבה ורגעים של הבנה.

 המפגש בתערוכה שובר סטיגמות וסודק דעות קדומות, ויותר מכול פוקח עיניים ומודעות לבני משפחה שכבר נמצאים שם: הורים, דודים, סבים וסבתות. תערוכה אינטראקטיבית מלאת חוויות, חכמת חיים וחן.

 מוזיאון הילדים בחולון ממשיך לפעול למען שינוי והפיכת מוגבלות לכוח ולצד התערוכה 'דיאלוג עם הזמן' מפעיל את התערוכות "דיאלוג בחשיכה" בהנחיית מדריכים עיוורים ו"הזמנה לשקט" בהנחיית מדריכים חירשים.

 

הפעילות בתערוכה מיועדת לילדים מגיל 10 ומעלה. מחיר כרטיס: 65 שקלים.