שירות חדש באספקלריא: הובלת במות תצוגה

על מנת שיוכלו השחקנים להופיע, צריך לדאוג שכל הפריטים יהיו על הסט בדיוק בכל מקום שמופיעים ובזמן. תאטרון "אספקלריא" עם פתרון חדש שנותן מענה לכל הפקה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/18 14:48 כג בטבת התשעח

שירות חדש באספקלריא: הובלת במות תצוגה
רכב אספקלריא, צילום: יח"צ

חלום שהופך למציאות: מכירים את התחושה שאתם תלויים באנשים וחברות נוספות במסגרת עבודתכם? מכירים את התחושה שחלק מהפעילויות עלולות לסרבל את התנהלות העניינים ובנוסף לאי עמידה על כל הדיוקים בפרטים הקטנים? התחושה הזו הורגשה במהלך השנים ב"תיאטרון אספקלריא".

כידוע, תיאטרון אספקלריא פועל במשך שנים רבות ומופיע בכל רחבי הארץ מנהריה שצפון ועד אילת שבדרום בכל ימות השנה, חורף וקיץ, עצב ושמחה, וזאת במטרה להעלות חיוך על פני הצופים בכל סיטואציה קלה או קשה.

על מנת שיוכלו השחקנים להופיע, צריך לדאוג שכל הפריטים יהיו על הסט בדיוק בכל מקום שמופיעים ובזמן. עם הבעיה הזו של שכחה התעסקו לא פעם בתאטרון וזאת מאחר כי היו טעויות אנוש דבר שגרם למפח נפש לאנשי התיאטרון שנאלצו למצוא פתרונות אחרים בכל פעם וזאת מאחר והיו תלויים באנשים וגופיים נוספים.

בעקבות כך, בתאטרון הוחלט שהגיע העת לעצור את כל ההתעסקות הרבה בנושא ולנהל את כל נושא הובלת במות התצוגה עם כל הפריטים דרך אנשי התאטרון בלבד. לשם כך בשנה האחרונה הוקמה מחלקה חדשה של אנשי במה ותפעול שיהיו אחראים על כל הנושא ומכירים כיום את כל הפרטים והפריטים כולל הקטנים ביותר ומנהלים באמצעות רישום מיוחד את כל התפעול דבר הזוכה לשבחים רבים בקרב הלקוחות שהרגישו מיידית את השיפור.

בין היתר המחלקה אחראית על ביגוד השחקנים, תיאומי הגעה או החלפה ועוד. על המחלקה החדשה הופקד לנהל אוריאל בארי שלו ניסיון רב בניהול במות להופעות ואף צבר ידע נרחב בניהול המחלקה ביד רמה ובניהול צוות נרחב. כמו"כ במסגרת הקמת המחלקה הורגש החיסרון העמוק ברכב עליו יוכלו להעמיס את כלל הציוד ללא תלות באף גורם. אחרי בדיקה מעמיקה שנערכה חודשים, לאחרונה נרכש רכב מיוחד שהצטרף לצי הרכב בתיאטרון והותאם להובלת הציוד ואף ייתן מענה לכל הצוות והלקוחות.

מנכ"ל "תאטרון אספקלריא" חגי לובר אמר: "במשך שנים התאטרון רואה לנגד עיניו לתת את השירות הטוב ביותר וכעת הגענו לגמר בסיום הקמת המחלקה החדשה ואף זוכים לשבחים על השיפור העצום ביחס האישי גם בצד הטכני וההפקתי בקרב לקוחותינו. אנו נמשיך להוביל עם ההצגות ביד רמה ובידיעה שהכל מטופל על הצד הטוב ביותר ללא תלות בשום גורמים נוספים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן