לא גבה ליבי - מוזיקאים ופוליטיקאים שרים יחד

צפו בזמר דוד ד'אור מארח בשירו החדש "לא גבה ליבי" מוזיקאים ופוליטיקאים מכל גווני הקשת בפרויקט חיבור מיוחד לקראת יום העצמאות

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/15 19:30 ג באייר התשעה

בקליפ חדש ומרגש ניתן לראות מפגש נדיר ויוצא מן הכלל של ישראלים שתרמו והשפיעו על החברה הישראלית בתחומים שונים ומגוונים החל מנבחרי ציבור, אנשי תקשורת, מדליסטים אוליפיים, שחקנים, מדליקי משואה וכלה בזמרים מובילים, ותיקים וצעירים כאחד. כולם יחד שרים את מילותיו הצנועות של דוד המלך" לא גבה ליבי ולא רמו עיני" מספר תהילים ללחנו של דוד ד'אור.

השיר הינו חלק מפרויקט "ביחד"- פרויקט ישראלי המעוניין לחבר בין אנשים בקהילה, בארץ ובעולם. העיתונאית יהודית יחזקאלי, המוסיקאי דורון שנקר יחד עם הזמר הבינלאומי דוד ד'אור חברו להקים פרויקט חברתי זה.

בין המשתתפים בקליפ ניתן למנות את ח"כ משה כחלון ואיתן כבל, מירי מסיקה, קובי אפללו, טוביה צפיר, מירי אלוני, ישראל גוריון, שלמה בר, אביהו מדינה, דידי הררי, חיים טופול, רמי לוי, רינת גבאי, זוכי מדליות אולימפיות- אסתר רות שחמורוב, יעל ערד, יעקב טומרקין, גיא ברנע, נמרוד משיח, נטע ריבקין, מדליק משואות- דן קורקובסקי.

דוד ד'אור יוזם הפרויקט יחד עם העיתונאית יהודית יחזקאלי והמוסיקאי דורון שנקר, ציין כי "דווקא בימים בהם ההתנשאות והגזענות בינינו לבין עצמנו ובינינו לבין שכננו מרימה פתאום את ראשה, חשוב לאחד את כל חלקי עם ישראל. הפרויקט נוצר כדי להזכיר לכולם, כי ישראלים מכל הגוונים והזרמים יכולים לאחוז בדעות שונות, אבל להיות מאוחדים סביב היותנו ישראלים, החיים במשותף ללא התנשאות בצניעות ובענווה.הרעיון, ללא ציניות דיבר אל ליבנו, כאשר אנשים מזרמים שונים ותפיסות עולם שונות שרים יחד את מילותיו הנצחיות של דוד המלך "לא גבה ליבי ולא רמו עיני".

המפגש ושיתוף הפעולה בין כל המשתתפים, מראה כי למרות הויכוחים וחוסר ההסכמה בתחומים כל כך נרחבים, אנחנו עדיין כולנו ישראלים וכי כולנו חיים כאן יחד. אני מקווה שהשיר יהווה דוגמה עבור ישראלים רבים, לאחדות, ענווה וסובלנות".

[embed]

]