יצחק מאיר בסינגל ראשון מתוך האלבום החדש - אשתך כגפן פוריה

פרסום ראשון: הזמר יצחק מאיר משחרר את הסינגל הראשון מתוך אלבום מלוה המלכה עליו הוא עמל בימים אלו יחד עם מיטב המוזיקאים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 29/07/15 13:57 יג באב התשעה

יצחק מאיר בסינגל ראשון מתוך האלבום החדש - אשתך כגפן פוריה
מאיר אלפסי, צילום: מאיר אלפסי

הזמר יצחק מאיר בסנונית ראשונה מתוך אלבום 'מלוה המלכה' עליו הוא עובד בימים אלו. "בימים אלו ממש אנחנו בישורת האחרונה של האלבום השמיני בסדרת 'פס הקול של מעגל השנה היהודי' בשעה טובה, אחר אלבומי - השבת, הימים-הנוראים ועוד, הגיע העת לאלבום המקודש כולו לזמן 'מלווה-מלכה' מוזיקה שתתן לטעם המתוק של השבת להמשיך איתנו אל שגרת השבוע, מנגינות שיתנו לנו כוח לשטוף את הכלים משבת, משהו שיגרום לשבוע שלנו להתחיל טוב", מספר מאיר.

באלבום החדש מארח יצחק מאיר אמנים ידועי שם מהשורה הראשונה של המוזיקה היהדות לדואטים מפתיעים: יונתן רזאל, חכם דוד מנחם, ליפא שמלצר מארה"ב, האחים שבח ועוד רבים וטובים שחברו לפסיפס אחד המחבר ישן וחדש, חסידי ומזרחי בתזמור מושקע של רביעיית כלי מיתר בהפקתו המוזיקלית של ערן קליין.

השיר 'אשתך כגפן פוריה' הוא מתוך פרק קכ"ח בתהילים הנאמר במוצאי שבתות בתפילת 'ויתן לך'. הלחן לשיר זה, אשר נותן תחושה של משפחה וביתיות, הינו של הרב עקיבא המניק המוכר לכולנו מלחנו לפיוט "חמול על מעשיך" מתוך תפילת הימים-הנוראים, הידוע בכל תפוצות ישראל.

האלבום נמכר כבר עכשיו במכירה מוקדמת דרך קמפיין הדסטרט לאלבום (מסתיים עוד שלושה ימים) אותו מריץ יצחק מאיר כפי שעשה בהצלחה גם באלבום הימים הנוראים שהוציא לפני כשנה.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/72920153273.mp3[/embed]