צפו: מאש-אפ מיוחד של "תותים כשמרלי"

לקראת המצעד השנתי של גלגל"צ, חברו שני הזוכים בשנתיים האחרונות, חנן בן ארי ואליעד, ליצירת להיט המורכב משני הלהיטים הכי גדולים שלהם כדי להוכיח שהם לא זמרים של להיט אחד. יכול להיות יותר מתוק מזה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/17 12:20 כב באלול התשעז

צפו: מאש-אפ מיוחד של "תותים כשמרלי"
חנן בן ארי ואליעד, צילום: צילום מסך יוטיוב

אליעד וחנן בן ארי זכו כל אחד בשיר השנה של גלגל"צ בשנתיים האחרונות. כעת, הם חברו זה לזה לטובת ביצוע מאש-אפ חי לשני הלהיטים שלהם, "החיים שלנו תותים" ו"מתוק כשמרלי".

צפו בביצוע מושלם לשני שירים מושלמים:

שניהם התחילו כ"זמרים של שיר אחד", וכעת יש לכל אחד מהם כמה וכמה להיטים כנראה לא חסר הומור עצמי כי במאש אפ הם שרים "אפשר לנגן ת'לופ הזה לעד, שני שירי שנה במאש-אפ מיוחד. אמרו שכל זה ייגמר אחרי שיר אחד, אז הגענו ושברנו שוב את המצעד".

 

"החיבור הזה בין שני שירי השנה האחרונים הוא קודם כל משמח", אומר חנן בן ארי. "לא מעט מבקרים ואנשים הימרו שלהיטים בסדר הגודל הזה יקברו אותנו תחתיהם, ועצם העובדה שאליעד ואני כאן כדי לשיר ואפילו קצת לצחוק על זה היא מרגשת. אמרנו לעצמנו, אם כבר עושים את זה אז עם קטע. אליעד הבריק את רעיון הלופר, ואני הצעתי לכתוב עוד בית מקורי ותוך שעה של גישושים זה כבר עמד. למרות שלא יצא לנו לעבוד יחד עד עכשיו, החיבור עם אליעד היה מאוד כיפי. שנינו מגיעים מעולם של גרוב, ושמחתי לגלות שהוא לא רק מוכשר (וחקיין מעולה) אלא גם מוזיקאי פדנט ברמות הכי גבוהות. גם 'מתוק' וגם 'תותים' היו סוג של יציאה שדיברו אל מכנה משותף מאוד רחב, ומשם יצאנו לדרך ארוכה של צבירת קהל אמיתי בשטח, שיר אחרי שיר, הופעה אחרי הופעה. בלי גימיקים ובלי קיצורי דרך. שתהיה לנו שנה טובה, מלאה בשירים טובים ובחיבורים כאלה".

"חנן בן ארי הוא בעיניי אמן נפלא שהביא נוף חדש למוזיקה בישראל", אומר אליעד, "גרוב יהודי-מסורתי , עומק ושמחה כאחד. היה תענוג לעבוד איתו בפעם הראשונה (איך זה לא קרה עד עכשיו?) תמיד חלמתי שתהיה מוזיקה ספוגת אר נ' בי ונשמה, וכדי ליצור סצנה גדולה כזו אנחנו צריכים עוד אמנים מיוחדים כמו חנן, אותנטיים ומחוברים לעצמם. שתהיה לנו שנה טובה ומוצלחת מלאה בגרוב ונשמה".