האזינו: תלמידי הישיבה בשיר מיוחד לזכר חברם שנפטר

בקיץ שעבר נפטר בפתאומיות יאיר-אליסף מימון ז"ל. חבריו למחזור בישיבת אמי"ת חברותא ברעננה, הקדישו את קונצרט סיום השנה לזכרו והציגו את השיר "טיפות של אור", שמבטא את געגועם אליו.

חדשות כיפה משה ויסטוך 21/06/17 07:22 כז בסיון התשעז

האזינו: תלמידי הישיבה בשיר מיוחד לזכר חברם שנפטר
תלמידי הישיבה בזמן הקונצרט, צילום: טל אורון

בדיוק  שנה לאחר שאיבדו את חברם לספסל הלימודים, בחרו השבוע חבריו של יאיר-אליסף מימון ז"ל מישיבת אמי"ת חברותא (ע"ש ביננפלד) בכפר בתיה רעננה, להקדיש לזכרו את קונצרט סיום השנה.

תלמידי מגמת המוזיקה בישיבה, עמלו בשבועות האחרונים על הערב המוזיקלי המושקע ובהדרכתה של רכזת המגמה, מרב ברנר, הם הציגו בפני הקהל את הדיסק המיוחד שהוציאו, אותו הם הקדישו לזכרו של יאיר-אליסף.

שיר הנושא של הדיסק הוא "טיפות של אור", בו ביטאו מחבריו ומבצעיו, ישי ואבינר קאפמן ובועז תורג'מן, את געגועיהם לחברם הטוב.

מנהל הישיבה, הרב אבינועם אלמגור אמר כי "היה מרגש לצפות בנערים המיוחדים שלנו עולים אל הבמה ומבצעים קטעי נגינה מורכבים, מוכיחים לעצמם ולעולם שאין גבול ליכולת שלהם".

רכזת  המגמה, מרב ברנר כתבה בדף הפייסבוק שלה לקראת הערב המיוחד: "סוף שנה... בכל שנה השמינית שלנו מוציאה דיסק שכולו מילים, לחנים ועיבודים שלהם- תהליך מדהים שהם עוברים עם תוצאות מקצועיות ומרגשות. (כמובן שבמהלך השנה יש לנו צוות מורים מדהים שמנחה ומלווה אותם).

אני רוצה לשתף אתכם בשיר הנושא של הדיסק 'טיפות של אור' -הדיסק כולו מוקדש באהבה ליאיר אליאסף מימון ז"ל חברינו האהוב ומשפחתו- יאיר נפטר בפתאומיות בחופש הגדול של שנה שעברה- אתמול היתה האזכרה שלו והוא היה צריך לסיים השנה ביחד עם החברים את השמינית. אני מצטטת מה שהתלמידים כתבו על העטיפה: יאיר היה בחור אהוב, רודף חסד ומלא בנתינה אין סופית, דאג שלאף אחד לא יחסר דבר, תמיד עם חיוך קבוע שאי אפשר לפספס.

השיר "טיפות של אור" מבטא את התחושות שלנו - הרושם העמוק, זיכרונות מתוקים ושמחים שמלווים בגעגוע עמוק וכואב אליך יאיר. שרים עם השמיניסטים אבינר קאופמן -בוגר וחבר והמוזיקאי אליהו תורג'מן אבא של בועז תהנו!nn ובע"ה שהחופש הזה יעבור לכולנו בשמחה ובשלום".